luni, octombrie 05, 2009

paragraf ? nu, nu pareti

apas usor pe taste, scriu tiptil ca un hot atent deoarece colegul de camera e un pic cam efervescent. am resuscitat un cadavru de fier, nu-mi spune iisus, am avut mecanic cu fler. nimic nu-i mai placut decat sa fii plin de ulei, vaselina, tot sacrificiu' facut pentru a ta masina. si totusi nu-i a ta. da' tot o faci; altceva mai bun ce-ai ? si mai e si satisfactia reusitei de moment, sau ce ? tu stii vreo dacie care sa tina permanent ?
a inceput si scoala...sa ma faca sa-mi dau ochii peste cap ca dragulescu (nevesti-sii) [sincer, daca prinzi toate dumele din propozitia asta esti tare.] asa-zisa deschidere a fost o labareala religioasa jegoasa (nu, nu vreau sa-mi scuz limbajul) la care eu am poposit plictisit. maine ma duc iar. tot din plictiseala.
ma bucur ca nu prea stiu sa numar...am mai putine restante decat credeam, basca nea' ala cu Eu' strange bani sa-si ia S (credit irinei), adica traditie ce, "tu nu traiesti in romania?".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu