marți, aprilie 06, 2010

vreaaaaau

Daca ti-as spune ce-am invatat astazi, as ramane singur, asa ca mai bine-ti zic de altele. Suntem nimic. Sau suntem totul fin’ca atat se poate fi. Dar vezi tu...asta-i frumusetea, surpriza fiecarei personalitati, sa stii cand sa dai inapoi sau cand sa avansezi ca un general iscusit cu toaaaaata armata lui de pedestrasi; ce faci ? Ii trimiti la moarte sau spre glorie, dar nu stii ca gloria egal moarte? Si daca mori, mori pentru ce? Ca altii sa te laude? Sa-si aminteasca cine si ce-ai fost? Asta-i satisfactia ta? Atunci ASA SA FIE. Eu vreau altceva: sa fiu viu, sa ma bucur de toti si toate, sa-i vad fericiti pe cei ce merita. Si da, sunt lacom, vreau sa-i vad fericiti alaturi de mine. Asta vrei si tu, numai ca eu am puterea s-o recunosc.
Ma blochez, ma cert si-ncerc sa m-adaptez. Regret, promit ca ma-ndrept si n-o fac, stau tot cocosat; dar cocosu’ asta tipa si trezeste gainile: aveti o zi-n minus de viata, veti fi taiati toti. Si eu, dar eu sunt ultimul...pentru mine.
Revin, eu dau inapoi, dar nu DAU nimic inapoi. Mi-ai furat ceva, era doar material, caci ce-am mai de pret nu poti sa-mi iei! Nici Ocean n-ar putea sa-mi fure spiritul. Asta e ce ma face; bravo Roca.
Cei ce te iubesc te fac. Daca nu te iubeste nimeni, esti nimic; NU; daca nu te iubeste nimeni inseamna ca tre’ sa iesi din tarc si sa cauti, iti zic eu, AI INCREDERE prietene. Esti prost? Du-te langa prosti, norocu’ tau, sunt o gramada. Esti cerebral? Pai ce cauti acolo? Faci pe teacheru’? Da, stiu, e greu, dar dificilul realizat e si mai frumos. Si cat de frumos e...
Ii vreau aproape pe cei cu care ma complac, vreau increderea /provocarea lor si n-am sa-i dezamagesc, ba chiar, de-abia astept o sansa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu