joi, martie 31, 2011

honey, i'm hooooome!!!!

Aaa mai trecut o etapa,
Cai printr-un pamant si-o apa;
Am mai ars un orizont si-am cladit altul,
Am ranit lenesul si i-am rapit patul.
Cu multa imaginatie am privit matul,
L-am colorat intens si-am sarit gardul:
Libertate a simturilor, aer tras adanc
Si-un gand ca n-am sa ma mai las infrant.

Nu stiu unde ma-ndrept, dar stramb n-am sa mai calc,
Am sa schimb privirea rece c-un ceai cald
Si noxele pe cai albi;
Scoarta de copac ma-nvata, -s ignorant,
Un cunoscator nerecunoscator, zdreanta de baiat.
Negustor frivol, constient ca a furat
Pe care constiinta l-a manat la vanat.

Sunt un om nou la fiecare-alarma,
Cel bun-si-rau ce are-n palma
Lui ridata palma lui ridata.
Simetric odata atinsa, pe sunet de clape rare si fasnete,
Lumina de-ndata-i aprinsa si pare ca esente
Iluzorii ma-ndeamna, dar zorii ma cheama
Departe de oameni si larma, de drame si arma,
De foame si zarva... spre poame si karma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu