sâmbătă, septembrie 10, 2011

„De-o suta de ori am vrut sa ma omor, dar n-am putut pentru ca imi placea mereu viata. Slabiciunea asta ridicola e poate una din aplecarile noastre cele mai nenorocite: este oare ceva mai prostesc pe lume decat sa vrei sa duci intruna o povara pe care in orice clipa ai vrea s-o arunci, sa-ti fie scarba de fiinta ta si totusi sa tii mereu la ea, sa dezmierdam sarpele care ne roade pana cand ne inghite inima?”

„Dumneata cum crezi? Oare oamenii s-au ucis intotdeauna unii pe altii cum se ucid si azi? Oare au fost intotdeauna mincinosi, misei, vicleni, ingrati, talhari, slabi de inger, usuratici, lasi, invidiosi, lacomi, betivi, zgarciti, ambitiosi, cruzi, barfitori, destrabalati, fanatici, ipocriti si prosti?”

Voltaire - Candide

Un comentariu:

  1. :) bre. nu te`am mai citit de mult.dar am picat fix la postul cel mai important.
    Da, asa eu fost mereu. chiar mai rau, dar au mai fost triati de inchizitie. :) si de altii intre `40 si `46 .

    RăspundețiȘtergere