duminică, noiembrie 08, 2009

A la H. M.

Scriu rar ca parul unui batran, dar un batran stie multe. Poate cunostintele’ti dau parul afara. De-aici si expresia, imi faci peri albi. Ti-as face si peri negri doar ca nu’s frizer. Unele lucruri se schimba continuu ca gurvernu’, iar altele niciodata ca baietii de la colt, care-si arata coltii, dar incoltiti o dau din colt in colt. Sau din Colt in Eagle si din eagle in pasarica. Vezi unde bat ? sau nu bati pana la mine ?
Daca iau bataie la poker la aparate se cheama bataie de joc ? Da. Pentru ca sunt masluite. Am mai auzit ca unii’si pierd mintile, eu inca incerc sa le castig. Pe-ale mele, pe-ale altora.
Am fost in Intersectie. Cu treaba, nu sa ma plimb precum colegele tale de facultate. Unu isi striga pudelu’, pardon iubita, “Scumpa mea.” Prima data nu mi-am dat seama de ce, dup-aia am vazut posetutza, sandalutzele, liftingutzul….o cunosc pe tipa, imi povestea ca odata i s-a oprit liftul, sa-i cada fata si nu altceva !! L-am cunoscut si pe el, i-am zis sa nu-si mai faca chip cioplit.
In generala aveam un coleg care trebuia sa faca de serviciu pe scoala. L-au gasit inghetat pe acoperisul cladirii.
Sa presupunem ca ai un copil pe care tre’ sa-l hranesti, dar el vrea inghetata. Daca ii dai o punga de legume din congelator, rezolvi problema ?
Stiu numerele de la lotto de saptamana viitoare. 42, 8.5, 9…asa scrie pe geaca mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu