marți, februarie 23, 2010

trans_fer(m)

Zzzzt, merge ? a, uite c-apar si literele. Mai tarziu. Cred ca ma cenzureaza cineva. Paranoia thought ? Nu, joke. I kid i kid...daaa i KID ! for always. (vezi ca asta nu e o expresie corecta; io pot ca-s la mine acasa.)

Stau in recamier, azi e cam ieri ca maine, da, maine poti sa pieri. Am un dor de veri si verisoare, gradini cu peri si perisoare in farfurie la bunici, fara furie, e pace-aici. Departe de Euro4, sa ma gandesc ca tre’ sa imi ticsesc cu Euro patu’. Departe de monstrii din ganguri si jegosii din pub’uri, de prostii cu aburi; ma trece un bufeu instantaneu, sunt doar eu si fumu’ meu. E un altar ce-mi ofera alt dar si difera de-acel calvar amar din spatiul urban. Aici imi gasesc eu linistea. Auzi ?
...............................................
Nici eu, ce frumos e !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu