miercuri, septembrie 15, 2010

cele mai curate suflete

Azi am cunoscut un om simplu, un om frumos.
Suntem generatii diferite, cu alte perceptii din alte vremuri si-alte conjuncturi. Alternarea in schimb e buna, chiar daca cu ezitari.
Vorba lui placuta cu mult calm ma-nduiosa. Mi-a spus lucruri simple ca si el. Mi le-a spus insa nespunandu-mi-le. Alegeri gresite din care s-au ivit miracole. Capcana-n care-i prins, oftatul si-mpacarea. Planuri, portite, evadari; dar ele sunt departe; si totusi in zare licareste-un licurici...
Lumea nu-i corecta si poate n-o sa-i iasa, si poate o sa sufere in frica c’un ochi obosit, cafea amara un viitor prapadit si doar o alta seara.
Mi-e mila si stomacu sta sa-mi pape inima...




sunt in cele mai murdare locuri

3 comentarii:

  1. Alegeri gresite din care s-au ivit miracole.
    wow, is this really possible?

    RăspundețiȘtergere
  2. da, da. ce dureaza 9 luni si te face s-arati de parc-ai avut abonament la mec?

    RăspundețiȘtergere
  3. chiaaaar, la asta nu m-am gandit :D. sorry, lame comment

    RăspundețiȘtergere