marți, octombrie 26, 2010

Pe papirus ca-n fata oglinzii – norton,
Am antivirus si-analizez totul.
Caut solutii de zici c-am spart laboratorul,
Totu-i instinctiv, am ars maculatorul.
Arenda din calendar ma panica radical,
D’am invatat a nu ma lamenta si-a fi calm.
Imi reamintesc des sa nu omit sa ma destind
Intr-o scrisoare pe care promit sa o deschid
Lang’un soare din mare si-un vas in pas de vals
C’un vant plapand si-n casca nas si rans.
Sau poate ma las acas’ cu cars:
Tintind sosea cetoasa,
Atacand noaptea geroasa.
Pe-oriunde trec, eu vreau camin,
Mananc si plec, beau si vin.
Ramasitele de litere rostogolindu-se-n varteje
Ma duc cu gandul la boli induse in pantece,
Capitalism intr-un bolid rusesc in vant rece.
E larma ce farma karma si par mai zdruncinat,
Copilotu’ mi-a cedat, sunt copil - totu-i agitat,
Omul sistematizat intr-un sistem mat, vizat.
Simt adierea radierii, cu radiera
Rad era ce era ieri pe terra.
Si raman cu asta: *

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu