joi, septembrie 03, 2009

eu am 27 de minute

am 27 de minute sa plec dracu' de-aici; ma simt ca un hot prins in seif, care asteapta schimbu' de tura sa se strecoare afara. tin minte ca la inceputu' primaverii ziceam ceva de iussain bolt si stabilirea unui record, ei bine n-am dat record.
e frig, am putini ddr si dardai de dor. scut, bara, prag, janta...pfff mortii lor, ca nu se mai termina.
am evitat faincultatea, ca vampirii razele de soare. sper totusi sa nu ma ard. nu e totul la locul lui, desi rufele-s apretate-gata calcate, se simte dezordinea. nu's nici la munte, da' presiunea apasa ca-ntr-un goodyear. si ce ? asta a fost un an bun ?
zi de zi dau peste robotei debusolati, boti cum ar zice un preten d-al meu counterist, care-si consuma energia mai repede ca bateriile cu 3 numere norocoase. ziceam c-o sa cunosc un "care merita" o data pe luna. nu. eu pun pariuri de tipu', bate wigan pe old trafford, castig rar. si cand castig am un gust amar, n-am incredere, imi zic, "a fost blat iar".
shhh, i-auzi, se face schimbu de tura (se aud pasi). ma lipesc usor de coridor ca tapetu, ma strecor metru cu metru. hai ma ca nu ma vede, clanta, geam, sari !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu