sâmbătă, decembrie 19, 2009

ce ne FACEM ?

ca'i paralizata toata strada, a venit iarna si cu ea zapada, nu mai circula nici rata. Gata !! ia lopata, cheama-l pe tata, baga-ti in casa fata, zi-i sa fiarba un bol de vin c-afara-i ger si chin si ma chinui pe loc de-o ora-n vant, ma gandesc sa-i dau foc ori o vand,mai bine cred ca o arunc.
si-acuma pe bune'i trist, alecsandri era extrem de optimist, sau poate doar extrem teribilist ca el vedea un semn deschis si cine stie, poate avea un primar pasoptist, ce cu marinimie dezapezea ulite cu surlite si trambite, da' la noi nu-i asa, a cui'i vina ca stam blocati ca niste soareci infestati, pe loc, te bucuri ca e alb, eu ma bucur ca nu-i drog. si'i calm acum. dar nu se-nsenineaza ca busu da vesti proaste ca un doctor de oase, stam in mase-n case. ce munca ? ce fun ? c-am inghetat cat pentr-un an si-i simt pe toti departe de parca debarca-n alt port, e frig ca-n departatul nord. te doare-n cur, pe mine-n cord ca tu ai gip si eu am ford, tu te plimbi in mall cu capu gol, te sui, patron in patrol si dai drumu' la clima. vad un batran venind prin viscol, i-a-nghetat o lacrima pe care n-ar varsa-o unii nici la crima. e tragic ma si trag c-o stanga o masina ramasa-n pana'n panta, gagica de la volan e speriata, ii zic "fa balans" (in balanta asta dezechilibrata). reuseste sa-i iasa, n-apuc sa-mi multumeasca si pleaca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu