joi, decembrie 10, 2009

m-am racit

cre' c-a fost o sticla de nestea ce ne-a stricat sau mai stii, poate de la gigi. cert e c-am fost fierbinte ca un pictorial si-am avut niste frisoane ca la cercul polar. in 3 zile am bagat kile de pastile si-alte efervescente cica utile. masuta mea arata ca-ntr-un clip de-a lu' pac si vedeam totu' diferit parca priveam cu lupa. supa, ceaiul si cupa de vin devin iminente cand esti racit. n-am fost la doctor, da medicu' din capu' meu mi-a recomandat sa nu m-agit. esti rece, timpu' trece greu, te freci dup-o parte pe alta mai mereu fin'ca n-ai somn, suni 1-2 amici, care nici ei nu dorm. te trezesti, belesti niste ochi mari, te cari de colo colo, pui masca pe fata ca Polo, te-mbraci la dunga si pleci la munca c-o sunca-n punga avand inainte o zi lunga.

politic vorbind, au castigat mafiotii mai mici. mafiotii mai mari, aceste vulpi viclene vroiau vicierea voturilor vanzand videoclipuri cu efecte speciale populatiei. a fost cat p-aci sa le mearga, avand in vedere ca, cultural-social vorbind, romania luata ca unitate se zbate undeva prin secolu' 13 (torte, furci si alte nano inventii).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu