joi, decembrie 10, 2009

DOC - Intrebari




-Zi-mi si mie fix cum ati facut voi ?
- Un pix si-un top de foi, am scris, am dat kix, le-am aruncat la gunoi
Am scris din nou alt flow, pana a venit natural ca vineri dupa joi.
Apoi s-au luat tineri dupa noi si ne-am gandit: ce fac restul ? Suna destul de invechit
Si ne-am gandit, nu ne vedem facand venit, doar atacand un beat.

-Pai si...cum ati reusit sa iesiti in fata ?
-Atatia basiti pe piata, s-au vazut depasiti la mustata,
Ia si-nvata cum poti sa faci pasi in fata precum pruncii
Si-n ultima instanta iti probezi c-o stanta roadele muncii
In studio am tras bucati stas, altii'si trag mucii,
Artisti slabi isi trag blugii, da' fac bani si-si trag Gucci.

-Pai si frate, ti se pare corect ?
-NU !!!

- De ce sa nu m-astept si eu la un cec...
- Tu ?
Nu-l iau eu care-am mereu cacat nou ca Dj Clue
Anu asta se fac 12 ani frate si n-am pus bani deoparte,
Le ignor pe toate, Doc pana la moarte !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu