vineri, ianuarie 01, 2010

"E DESPRE CUM MA SIMT ACUM !!!"

am un canion in mine...si tot ce simt e un ecou asurzitor
ma dreg cu acorduri fine, dar tot ce aud este hardcore



nu vreau sa te mai vad niciodata
nici macar din greseala pe strada,
c-o sa scot 2 sabii japoneze si o barda
si n-o sa te mai salveze nici cea mai alerta garda.
stai in alerta draga, sunt un taifun,
tai funda si te sugrum cu siretul,
iti sparg cutia postala si-ti tai si netul.
teme-te cand mergi la culcare,
caci patul tau poate cadea atat de tare,
ca te vei trezi cu maini si picioare-n sertare.
am sa-ti trag unghiile pe viu si pe fiecare
torn clor si-mi scriu numele cu multa sare.
iti pun perna pe cap, ai zgarieturi de fulgi pe muie;
daca poti sa scapi, fugi ca nu e nici inceputul duduie.
nu vreau sa te mai aud vorbind vreodata,
iti smulg coardele vocale si-ti cant aceasta bucata,
te leg de cercei de usile de metal ruginite de la bloc,
si-mi pun urechiusele tale zdrobite pe post de breloc.
in ochi iti bag ace incinse de multi inch
salivand de placere ca un pici care arde furnici.
bag veet, te rad in cap, te duc la circ,
te scot la flirt pe mirc sa fac profit.
am sa-ti pun scarabei in tenesei,
otrava-n hamei si-am sa rad cand o bei...
da, am pus praf in bautura, incearca s-o eviti
c-o sa te leg cu scotch la gura cand vrei sa vomiti.
te tarasc plina de sange si te las sa putrezesti in beci
ma-ta la stiri plange ca nu stie unde esti,
iar eu ma uit linistit la meci
ca-n curand vei fi hrana pentru pesti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu