duminică, ianuarie 31, 2010

ea e

Uite cum situatii dezamagitoare devin coincidente geniale. Am un relief(p-asta-l citesti si in engleza si in romana da ?) cat argentina de mare. Daaa si argentina-mi duce gandu’ la mare, vara, caldura si la libertate. Si fanatism dat de latinitate, sange magmatic. Exact ca atunci cand bag gratis. Parca tu n-ai stii cum e. Cinste. Cin’ s’te urmareasca cand toti preocupati sa bage sub basca. Am evitat verbul “a fi”; aia nu e existenta.
Ia mostra de rezistenta egocentrica de-aici: eul meu superior are-n vizor frumosul interior rar gasit la omul inferior. Hainele color la duzina si-un motor v6 pe benzina sunt doar de decor.

Lasa-ma sa-ti zic de ea acum:
Ea m-ajuta sa trec peste creste, tot ea ma amageste cu tragica ei poveste. Ea ma face sa-i tai pe toti ca dahmer, sunetul ei de pickamer sau vantu ce-arunca nisip pe chip in vama. Ea e rama in care sta gamma mea de culori, palma pentru trezitori. Ea e karma, e c-arma care farma marmura si murmura brambura, e latura dura, e matura, e ca o patura atunci cand port ura, ea e ce ma-mpiedica sa cad cand ma lovesc de bordura. Imi predica sa rabd cand nu primesc mura-n gura. Ea e..parte din mine, diamant. E muzica...



Citatu’ zilei: “Ii multumesc Evei ca a muscat din mar. Ce mama dracu’ era de facut in Eden de dimineata pana seara ?” M.P.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu