sâmbătă, ianuarie 23, 2010

repeat infinit

Imi imaginez o garsioniera, etajul 3, un pahar spart si mii de idei, miros de hamei, de hawaii si-un huawei ce tipa, sunt trist ba ca viata nu-i simpla si nu-i totu-n tipla si din cauza asta am ramas fara tigla.

Mi-a trecut, mai vreau putin, sa ma duca-n starea mea de declin. Vad un orb si ma-nclin ca el nu vede ce vad eu:

Respins, chin, vis, des, miez, suspin privind fulgi ce de sus vin, un beat lin, nu-s muguri, sunt spini, am rupt din mine si-am ramas fara nimic.

Du-te-n pu-la mea tu ca nu stii cum e sa-ti bati capu zi de zi, mi-e dor de pamantu’ de sub unghii si de lego cu muchii, mi-e dor de maidan, caldura de mai, dan si aleeeex, mi-e dor de mineeeeee, mi-e dor de smireeee, de-un pumn in plex dat fara sens, mi-e dor de sunetul unei maini rupte si gustul unor fructe necoapte, fapte necugetateeee; imi pare rau c-am inlocuit frunza de pe asfalt cu aia din jointu’ rulat.

M-ai dezamagit, m-ai lasat sa m-apropii si-apoi m-ai respins. Ce vorbe pot scoate niste tobe, muscaturi de cobre, descoperi demoni cu aripi ascutite, ieri pene fine azi cutiteee, deci vezi cu cin’ te anturezi ca te pierzi printre verzi…

Vreau alt traseu, ingineri sa traseze destinul meu. Am atatea lacrimi ca ma bat cu marea moarta. Am atatea chei da’ nu gasesc nicio poartaaa.

As vrea sa-mi sterg din memorie tot, sa ma pierd ca un robot, sa nu stiu, sa nu simt, sa nu mai pun suflet, sa nu ma mai miiint. As vrea sa nu ma mai prind, sa nu-mi mai pun problema.

Si daca vorbim azi, tot ce-ti zic e o masca, da las’ ca imi dau arama pe fata maineeeee, oricum tie nu-ti pasa, e totul un joc sarac ca apa cu paineee…

Ai grija de tine si tot ce faci, fa cu sufletu’, imi suflec maneca si’n timp ce-mi curge cantecu’ iti mangai fata palida fina ca o crisalida, in ochii tai vad cristale de…NU, le vad, dar nu ti le zic pentru ca tu nu ma vrei si nu ma meriti….

Apreciez mult daru’, dar eu ma vreau pe mine, murdarul. Paharul e rece, il pun pe buze, ‘mi trece si dau piesa de la inceput inainte sa se termine pentru ca mi-e teama ca n-o voi mai auzi niciodata !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu