duminică, decembrie 12, 2010

Mi'am dat seama ca ciudatii nu sunt ciudati cand esti ciudat
Si ca toate exista sa te bucuri de ele... ca meciu'n pat
La tv extrem de lat cu sistem soround.
Cand esti ciutan e atmosfera, da' n'ai presiuni
Propria ta sera, net, mall, club pentru consum.
Mai tarziu toate se sting, franturi
Si tu te cauti prin ganduri.
Portrete slefuite's acum pilituri,
Iar vorbele calde aburi si firimituri.
Pentru timpul meu eu sunt etern
Intr-un mormant cu tub de oxigen.
Biologic sunt la fel ca voi toti,
Cu lacrimi sa ma-nmoi poti.
Impactul meu prea minor e
Caci n-am istorie,
Iar geografia mea-i un drum de tara,
Nu e rea, o pun pe coala:
Din fina mina acum e vara,
O colina plina de papadii ce se-ntind-
-Remedii ce le prind din zbor ca la scoala.
Liber pe langa lalele, alene pe alee
Privesc spre vest: soare rasare si curcubee.
Pasii mei acopera urmele, ploaia se ridica de pe chip,
In departare vad dunele, clepsidra o inchid.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu