joi, ianuarie 13, 2011

Cauta prima curva si zi-i te iubesc mama.
Stii, eu sunt nebun doar pentru ca nu sunt ca tine.
Si tu esti ca toti.
Tot ce vreau e sa fiu lasat in pacea mea sufleteasca.
Lasa robia si mars acasa.
Gusta din pita lu’ strabunica-ta in cuptorul de lut inalt.
Imagini clare la 4 ani pe-un maidan ce azi s-a surpat.
Pretind ca sunt nimic ca s-am surprize.
Dorm tot mai mult sa ma bucur de....
Daca tu esti sirena, eu iti sunt peste.
Imi fortez umorul pentru ca doar surasul tau ma linisteste.
Imi fortez norocul si el ma paraseste.
Norocul nu exista, doar coincindente.
Exista usi, lacate si chei, multe sticle.
Si dupa usi atatea draperii si eu vad printre.
Ies seara-n oras si m-aranjez pentru prestanta.
Dar e degeaba daca eu ma rup pana dimineata, nu?

Iti donez bucati de suflet; nu le vreau inapoi, pot si fara, e mai usor asa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu