duminică, ianuarie 02, 2011

copiii

Miros a gratar si-a cocalari

ce s-au perindat pe langa propriu-mi eu, in zadar.

Tragatori acri de nementionat, sunt impacat;

si ma car.

Fara remuscari ca nu-s caine lacom,

Vrei gustari? Iti las paine-n platou

C-altceva n-am, sau nu pentru tine.

Te superi vecine ca nu percepi ce-mi curge prin vine

Si-mi arunci priviri senile si conflicte marunte,

In loc sa vezi printre vai rute.

N-ai cum sa prinzi, serios, nu-s complex,

Sunt hipermaket si-ti livrez ca fedex

Ce n-afli din dex.

Iti indes in graba doar sa treaca timpu’

Ca io vorbesc degeaba si tie-ti pleaca tripu’.

Da’ nu-i nimic, sunt egoist si-o fac sa ma hranesc

Si caut sa ma-nfratesc c-oricine merita,

Dar pe retina’i porcina-nvelita in cacat si ignoranta

Si io’s tripat pe importanta mea,

Sunt egoist, lasa prestanta. Prea

Iti pasa ce-i deasupra.

Vezi acolo adanc, FRATE!

C-o sa-mi dai dreptate

Cand nisipul va ramane nici jumate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu