miercuri, februarie 09, 2011

better than me

Am innebunit in mortii ma-sii; si cand ti-o afirma un nebun constient c-a-nnebunit inseamna ca e la puterea a 2-a; dar eu n-am nicio putere. Inghet indiferent de stimulent si atat. Mi-e scarba de mine si tot ce-mi ramane e o obscura promisiune. Muie ma, nu-mi plange de mila si nici nu-ti bate joc de mine. Eu am scuzele mele, si dubii, si stop-ganduri si analizari si situatii si vezi cate pot sa enumar?
Habar n-am, nu stiu daca vreau; m-am catarat iar in pom si, desi de-aici se vede totu’ mic, mi-e ca ma papa ciorile. Da’ io ma zbat pana crapa morile, asa ca iata zorile, desi scurte mi-arata noi cai, pasi si rute. Si totusi unde m-ascund cand un azi crud m-a rupt ca un par brut si tot ce-am stiut...E FIX CE E, ca io am filme grave printre pleoape, putin bolnave si-mi trec toate fulger, tremur, mult ger, zapada si-un inger in sange c-o ultima farama de cuvant pe buza, se zbate de pamant, refuza sa fie ce induce.
Mi-e rusine. Serios, iar am servit gresit; dar daca e asa cum cred eu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu