sâmbătă, iunie 12, 2010

previziuni

Ma gandeam ca nu-mi aduc aminte cand am plans ultima oara, nici cand am tipat (in afara de minitripul de la Chei). Si e bine. Privesc nonsalant si dezarmant orice aspect.

Ciclul educativ e pe final, dar eliberarea o simt din alt unghi. Sunt liber sa fac ce vreau. Am un sentiment de volatilitate si-mi vine sa ma cuddle in mud si sa-ti dau sa ma lingi. Simte-mi savoarea si intoxica-te cu ale mele:

vara, cald, masina, rock rau, bubuie boxele, muie vecini, merg unde vreau cu cine vreau; plaja, piscina, pizde, excursii si nopti pierdute, „aberam o saptamana”. Asa sa fie ca suntem tineri si meritam !!!

Cat despre tine..ma pis pe valorile tale. Verifica semnele ca la recrutare. Cine sunt eu sa judec? Unu care-si permite si care vrea sa te schimbe. Da’ cum sa te schimbi tu cand nu poti mai mult? Parintii-ti spun ce stii deja, nu i-ai lasat s-aiba habar de tine. Pill, dress up'uri si jetoane prin pat!! VIS! Fii fericit ca esti sarac!! Ca dormi pe perna ta de fulgi nu p-aia de hotel de sange. Ma-ta-ti spune zi de zi cat esti de pretios, da’ pasarile-ti fug ca unui vanator neiscusit.

Unii sunt facuti sa ramana asa. Reprezinta etalon negativ pentru cei ai caror neuroni nu ard in van.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu