joi, iunie 10, 2010

pupile dilatate natural si libertate-n patul alb

Am detalii in petale pe care le ud zilnic;
Prin vitralii vad metale si halele uzinii.
Mi-am incalzit sufletul cand am invatat sa tac;
Cineva mi-a spus: uite tu, asta e rasa ta!
Obisnuit s-atac, s-aprind, am descoperit
Ca e mai bine sa lasi focul mocnit.
Privesc cu calm orice conflict si il castig
Chiar si cand sansele sunt ca la loz in plic.
Vorbesc de oameni, de cei ce-i intalnesc,
Fara ca ei sa stie atunci cand ma citesc.
Mi-esti fan? Ti-aprind o torta sa-ti lumineze galeria!
Stiu ca si tu ai pumnii sangeranzi de la batut periferia
Solda mea? O dau pe carti cd’uri si pe plicuri;
Strabat mii de harti atunci cand plec in tripuri.
Litera mea ti-adie prin timpan si-ti racoraste neuronii arsi
Si-ai inteles ca scopul principal nu e sa cauti ronii falsi
Ci sa tragi din pachet asi cand iti fac semn,
Traiesti intr-un oras cu bariere si taxe,
Invata a te Relaxa pe o saltea in curtea ta...


tic tac

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu