luni, mai 03, 2010

litelatura

Hipnotizat de culori sub cele mai bune auspicii,
Mi-arata podul de flori, dar in tunel au ospicii
Cu instrumente sterile ce te lasa rigid;
Nu’s teste fertile, controleaza vicii.
Ma drogheaza cu ambalaje rosii si dinti stralucitori,
Dar nu mi-au zis jegosii ca te strici si po’ sa mori.
Cu mana stanga sting cubul straniu
Si simt cum se stramba in tumult craniul.
Privat de crivat, in crivat invat sa prind hat
Si man printr-un sinistru viscol din parti,
Uitandu-ma trist si gol prin harti
Gasesc lacas, domol in colt.
Imi trag sufletu...
De maneca, il indrum,
Ramane ca ii spun:
Fara mine esti doar fum.
Vad cum degetele mi se’nfrupta din zapada
Si ma’ncearca o feerie parca rupta din balada,
Pioletii musca din fatada, ma ridic in_data ca un calendar
Si-mi tin pusca de la tata, indreptata clar, spre sanctuar;
Dintre cotloane, tintesc printre coloane,
Privesc cumplite persoane
Cum manuiesc prin telefoane;

Strang palma calma pe arma
Si trimit salva ce talma le farma;
In larma, prins ca-n vis in epic loc
M-ascund de foc inchis in epilog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu