sâmbătă, mai 29, 2010

choices

Ma’nvart intr-un mediu otravit printre bijnitari, camatari, tatuati cu verde la maieu, bagaboante ce vor sa-mi dea pizda pentru 500 de mii si parinti ca ma-nvinuiesc ca le-am drogat ingerasii.
Caut puritatea si dau peste minciuni si tergiversari; primesc mostre fin’ca fiecare-si unge propria felie indiferent cat de cinstit pare. Si-atunci cand interesul piere, raman cu goluri in stomac ca puradeii din benin.
Am jucat soft si mi-am ars hardu’, dar formatez si deschid fereastra. E soare, s’28 de grade; habar n-am de unde atata forta, dar imi caut rapid cheile si-o tai cu zambetul pe buze rapid ca bates. Fiecare zi e o optiune si daca pierd in amurg, luna’mi e un bun psiholog.
E vara, hai sa ne pierdem capu’ ca gandacii de bucatarie, sa ne udam cu apa ca-n copilarie, sa racolam vecinele blonde la sprit si gigi, vreau s-aud cum sfaraie micii. Am sa vad campionatul mondial in piscina si n-am sa ma mai chinui sa conving un copil ca e mare; am sa-l las in frica lui ca nu stie ce pierde...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu