marți, mai 25, 2010

ție

Acum am curajul sa fiu tot ce pot, sa trec peste orice. AM INCREDERE, voi cauta, voi gasi, sunt sigur. Si nu sunt singur, ii am aproape pe cei ce merita. Fiecare zi-mi prezinta ATATEA oportunitati. Am un lasou si ma leg de ce-i drept, invat din orice; nu, fara regrete; mai departe, MAI in fata. Sunt atat de mult si-i caut pe cei carora sa le arat. Am sa-mi incerc norocul in FIECARE situatie, profit de absolut orice.
E doar o viata, e doar atat si nimic dupa, iar eu trebuie sa m-agat de orice fir. E valabil si pentru tine.
Am sa caut pana la sfarsit intr-un twister agonizant echilibrul MEU. Imi place, ma joc, trag sens, ma distrez, ma distantez de otrava, iubesc usor, imi face placere.
Vreau imbratisari muulte, ofera-mi un pahar, stopeaza-ti tigara pentru mine...suntem atat de mici, dar vrem atat de mult si asta e bine. Viata-i atat de frumoasa, importanta-i perspectiva. Pretuiesc nespus orice atingere si le multumesc tuturor chiar si pentru micile momente de fericire; n-am sa te uit, prietene, stiu ca nici tu nu m-ai uitat definitiv, am sa-ti fac un update, iti promit. Va iubesc pe toti si va doresc sa iubiti atat de usor cum o fac eu; e cel mai bun drog, v-am mai zis.
Bucura-te de ORICE moment, habar n-ai cat de pretios este

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu