joi, iulie 30, 2009

Butch - Pogany '31


Butch - Pogany '31
Asculta mai multe audio Muzica




Putine lucruri le rup tipare, culoare gasesc in cioburi...

Imi tot imaginez ca oamenii din lume-au disparut...

La fel cum eu o sa dispar in infinite incercari de a ma salva
La fel cum tu vei esua in infinite incercari de a scapa
Imagineaza-ti des ca suntem altceva..

Oglinzile dau sfaturi oarbe, d-aia n-arat ce vor sa vada
E ca si cum mi-as tine frica intr-o vaza.
Putine lucruri le rup tipare, culoare,
Gasesc in cioburi, le spal cand sunt murdare.
Vorbesc cu mine des despre distanta pana la fericita disperare
Si ma gasesc tragandu-ma de par, ca e exasperant de mare.
Imi tot imaginez ca oamenii din lume-au disparut
In infinite incercari de a ajunge toti pe soare,
La fel cum eu o sa dispar in infinite incercari de a ma salva,
La fel cum tu vei esua in infinite incercari de a scapa...
De-aia:
Imagineaza-ti des ca suntem altceva si nu doar vorbe.
Poate un timp am fi putut sa fim o cobza
Sa stam cuminti...sa stam cuminti...
In bratele lui Tudor Gheorghe, in bratele lui Tudor Gheorghe

Toate aveau un sens pe vremuri. au disparut si sensul si cuvintele acelui sens

In alta ai fi putut sa fi un nai in mana lui Zamfir
Un cersetor in ochii lui Nae Caramfil
Ai fi putut sa fi o piatra, si vezi in pielea ta
Brancusi sa isi infiga dalta, dar nu in asta, in altaa


In asta totul e drept si se loveste de pereti,
Ca sunetul inalt pe care nu-l percepi.
In alta am fi putut sa fim poeti,
In asta suntem doar beti, irelevanti, incoerenti.
Pricepi ceva din asta ?
In alta primesti povesti, flori de cires
Si stai la masa lui Caragiale
Si il privesti fara sa indraznesti sa ii vorbesti.
In asta te chinui noaptea sa atipesti,
In alta sunt zane bune si struguri mai copti
Bacovia e beat in alta.
In asta, e plin de politicieni si porci
Si nesimtiti si hoti
In asta devii satul de tine,
Cum eu devin satul de rime
Cand tot ce scriu nu intelege nimeni

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu