luni, iulie 27, 2009

"Football is like chess, only without the dice"

cica a dat o ploicica mica intr-o dimineata acu' vreo 2 zile si de-aia-i asa racoare. bine, nu e racoare, da' macar nu mai e ca'n Riddick, cand ti se vaporiza berea-n pahar. pe mine m-a mancat in siret sa ies la fotbal asa ca m-am echipat si am taiat-o spre multy facility sport base aka curtea scolii. dupa ce-am dat de 2 ori mingea-n boscheti si a trebuit sa alerg dupa ea sa n-o pape balauru' vecinului, am zis ca nu-mi mai trebuie.
obosit, spasit, sleit in drum spre casa, mi-am adus aminte de vremurile alea cand eram angajat full time in curtea scolii, iar seara pe tv, zbang meciuri-faze-goluri. asta era inainte de a fi cocalarizat fotbalul, inainte de era aluia cu miros de urda care ii pateaza fata ca cea mai ieftina pudra...

asta-i unu din golurile mele preferate all time:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu