vineri, iulie 24, 2009

"dar are paine ?"





















locatie : parcare mall
directie : parc [cat a mai ramas din el, (vezi mallu')]
problema : lipsa tigari si bere...

...asa ca o iau cu un prieten, sa-i zicem S., spre un telegraf, ceva sa luam ce ne trebuie. la intoarcere ne-atrage atentia un boschetar care ne roaga, spre a noastra surprindere, foarte coerent, cu o voce calma, sa-i dam ceva bani pentru o paine. se scotoceste S. gaseste vreo 6 mii (nu stiu sa vorbesc in lei de plumb), ma caut si eu de marunt, tot cam atat. ii intind omului, la care acesta, "imi iei si mie o paine, nu pot sa merg" (avea piciorul bandajat. nu rupt, taiat, mutilat ban-da-jat). tot incercam sa-l conving ca i-am dat bani si sa faca ce vrea cu ei, dar el vroia paine. de unde luasem bere si tigari necartonate nu avea, asa ca S. se hotaraste sa se duca pana la primu' magazin pentru a-i cumpara o paine.
era ceva de mers de unde era el pana la magazin, dar daca tot am incercat sa fac un bine, hai sa-l fac pan' la cap. ajung in piata si in cele din urma, ii iau un kebab. i-l dau si-i zic: "uite mosule, un kebab sa bagi la ghiozdan",moment in care se uita ciudat la mine si-mi spune: "dar are paine?"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu