miercuri, iulie 29, 2009

nu-mi spune tu !

am nevoie de liniste, nu de linistea in care nu auzi musca, ci de linistea aia in care mustele nu-ti bat la usa la fiecare juma' de ora, linistea definita de telefonul meu in offline sau de portofelul meu fara bani.
saturat sa fiu pus in lumina ca o parcare goala, unde gloata priveste; si gloata judeca; judeca stramb, fin'ca luata ca o entitate, nicio multime nu depaste 70% din ce-ar putea fi fiecare individ luat in parte.
separat de factorii ce-mi disturba mediul, aici imi gasesc eu calmul, asta mi-e sediul. eu nu doar tai si spanzur, separ organe, fac ritualuri, totul in randuri, dezintegrez apoi le planuiesc, construiesc, finisez deci recreez. asa ma recreez.
vezi, ironic, nu platesc niciun pret, castig cand scriu, castig si cand citesc.nu fac uz de scuze si nu tai la cerberi frunze, dar uneori simti ca repeti pentru pereti si asta te face sa te lasi, dar astepti, apoi continui cu pasi drepti...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu