joi, august 06, 2009

"am draci, cheama un preot si upgradeaza-i biblia"

urc azi la un prieten in masina, cand din boxe, ce sa vezi (auzi) ? o anumita trupa resurectata, cu peri albi care sigur imi va scoate mie peri albi. da da, stiu ca stii despre cine-i vorba, de aia care se tot intorc ca marty mcfly.
sincer...piesa e slaba. e mai slaba ca un detinut intr-un lagar nazist.
da, negativu' e de 2009 si vocea lu' aia pe refren e ok, dar una la mana, se simte absenta unui dj (fie el paul sau cum il chema p-alalalt...nicalai) si 2 la mana, liric vorbind E SUBMEDIOCRAAA !!! nu tu flow, nu tu mesaj, nada.
am incercat zadarnic sa-i explic amicului cum sta treaba,a sunat cam asa :

in timp ce altii scriu poezie pe beat
si-o scuipa-ntr-un ritm cumplit
deseneaza pe zid
danseaza pe concrete
sau invart placa pana striga...am ametit

tu-mi vii mie cu trei batranei
2 mititei si unu mare de zici c-a mancat un ponei
care nu leaga 2 cuvinte si-s vai de ei

bine, stiu, sunt rau, SI ?

pana la urma, artistii isi merita fanii ca doar cum le canti, asa ii aduni.
nu vreau nici macar sa stau sa ma gandesc sa-ncerc sa fac o paralela pe care oricum n-ar intelege-o decat aia care-s deja de acord.
stiu c-o sa aud peste tot, stiu ca desi nu ma uit la tv, tot o sa vad peste tot
e deja vu undeva-n balcani; bucata asta o sa-mi arda mie capu'.

a, era sa uit. kazi s-a intovarasit cu baietii de la specii si din cate am inteles eu, dintr'o piesa s-a facut un ep si dintr-un ep s-au lungit la un album.
materialul se numeste "amenintarea maimutei", e mocca la download pentru curiosi si iti bag si-o piesa acilea in caz ca esti lenes.


Kazi Ploae si Specii - Ultimul Golan (produs de Sagace)
Asculta mai multe audio Muzica

download the whole shit aici

Un comentariu: