sâmbătă, august 22, 2009

Nu tind spre o lume perfecta ca-n Gattaca

Dragonu' si Cedry2k - Cum am crescut (produs de Jupiter)



Dragonu' si Cedry2k - Cum am crescut (produs de Jupiter)
Asculta mai multe audio Muzica


dragonu :

M-am jucat in asfalt si piatra,
fara teren de joaca, c-o moaca zgariata
de crengi. povesti si soarta,
pulovere de mohair, colti falsi de vampir,
dulceata de trandafir.clasa a 1-a, eram copil
ochi de bruma, aceeasi papuci de guma,
spirit rebel si tanar, c-un colt de paine-n mana.
eram fan jackie chan, visam pe maidan cu radu tudoran pe ocean
spre seri de calm.
hagi, dan petrescu, raducioiu, prodan
ceva ca-n diafan. mi-e dor de flori de castan,mi-e dor de scoala,
de lapte cu scortisoara, de fluturi in cerneala,
parintii de la scara. andrada mai tii minte? eram 2 pici pitici,
atat de fericiti cresteam pe la bunici.
ce vremuri mai erau mama,tata,sorin,
seri de diafilm, povesti in ritm sublim;
dar vrei nu vrei cresti si uiti de robotei,
de ponei, de pupaza din tei, de soldatei
si-ajungi adult mut carunt care-a crescut
bantuind nostalgic in trecut pierdut demult


cedrea:


Nu e chiar nimic metaforic
Din totdeauna am fost jumate coleric jumate melancolic
De asta inainte sa sfarsesc un poet alcoolic
Mi-am rupt genunchii in fata blocului
Si coatele pe bancile scolii.
Imi vin in cap tot felul de portrete,
Tovarasi de joaca fara alte treburi concrete.
Genul de jucatori ce nu haleam reguli corecte
Ne bateam cu pietre pana ni s-a zis de tevi cu cornete.
Mi-aduc aminte ca furam si vindeam mingi de cauciuc
Doar ca sa pot iesi la un suc.
In schimb nu ieseam din tenisi,
Veneam acasa cu un trening atat de jegos
Ca mama nu l-ar mai fi scos nici cu Vanish
O gasca de pusti in paduri joase,
Adormind sub paturi roase totusi parca mai calduroase.
Dusi de filme proaste de gangsteri,
Pusi pe sarcasme taioase si ruperi de coaste.
Oricum am avut o copilarie ca-n basme,
Crescand pe maidan, avand ca idoli pe Van Damme si Van Basten.
Mai tarziu beam si jucam billiard sau baschet
Fumam Bran si jucam fotbal, scrabble, canaste.
Si-ar mai fi multe de spus, da bucati prea proaste
Din filmu atator nopti frumoase au fost arse de blunt-uri groase
Disparand incredibil ca Houdini…
Timpul e cinic, depasind viteza luminii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu