miercuri, august 26, 2009

hang around

ma intalnesc cu niste bajeti dubiosi pentru niste treburi mai putin dubioase. pareau romani-straini, imbracati scump da' prost. discutam diverse printre care ceasul unuia din ei. si-l scoate omu', mi-l pune mie pe mana (eu nu port ceas, bratari, cacat, lanturi si nici etc) si-mi spune ca mi-l face cadou c-un aer high ca pe moldoveanu. reusesc intr-un final sa-l refuz politicos. la vreo 5 minute, amicu meu are o un beef cu unu' care nush ce dracu' i-a zis/facut.
astuia care autodeclarase superior, nu i-a picat bine. omu', ce-a facut: s-a ridicat de la masa, s-a dus si i-a dat una peste cap lu' ala de l-a daramat peste pahare, linii gramezi, gramejoare si tot ce mai era p-acolo. in momentu' asta, parca muzica din club se oprise, toti geana pe ei. se ridica unu ai carui pantaloni scumpi cazusera victima unui pahar de whisky, c-o muie de rusnac d-ala calit 2 pe 2 ca arnold in zilele lui bune cand cara trunchiu' de copac. ii arunca o injuratura incurcata pe-un accent moldoviniesc care-l face p-asta sa scoata pistolu'. instant, schimbarea la fata, laserele se oprisera, fumu' se rarefiase, se simtea fiecare suflare. deodata, cineva de la masa lui striga ceva-ntr-o limba ciudata, sa zic ca era poloneza (mi-a amintit de filmele copilariei), si-l potoleste pe om. toate bune si frumoase, se termina seara.
la vreo 2 zile ma gasesc bantuind prin bucatarie cu o cutie nociva de tnuva-n mana. vad un ziar pe bar si-l iau, de obicei nu citesc, dar ma plictiseam rau si merge cu mancare...dau o pagina, doua si cand, ce-mi vad ochsorii ? trupul neinsufletit al pretenului gasit in camera de hotel atarnache pe balcon. ia uite ma; si io n-am vrut sa iau ceasu' cand am avut ocazia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu