duminică, august 16, 2009

CIRCuit

aceiasi prieteni care-ti comenteaza panaramele de poze pa hai faiv. pana si tu vezi cat de anost e.
aceleasi prietene care te scot la suc si cu care razi fals.
si da, sunt tras; si desi scriu coerent, mi-e teama ca iar n-o sa intelegi ca un elev absent
de ce folosesc persoana a doua? ca sa nu ma foloseasca ea pe mine
de ce vorbesc uneori in rime ? c-asa-mi vine
chiar scriu tot ce-mi trece prin minte ? nu
as vrea ? da, da' uit
capitane, dai tonu, ia carligu si-agata o urma stearsa de speranta..ce intunecat suna, hai sa-ti zic o gluma:
un rabin si-un preot intra-n intr-un bar...vezi ceva amuzant in asta ?
daca-ti zic ca rabinu din donatiile babelor evraice si-a tras Q6 d-ala, (da chiar ? ce e un cinciar ?)
si preotul? i-a bagat mana la pasare lu' nepoata-ta de 6 ani....esti geloasa ?
crezi ca ma adresez tie ? am vazut ca citeste lume de la la A la Z cacatu' meu. am folosit un interlocutor feminin de data asta...te simti ? aha, zi-mi...cum te simti ?
n-o lua personal...ia-o accelerat ca ajungi mai repede

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu