miercuri, august 05, 2009

"nesimtit ca un deces in china"

e al doilea cutremur pe care nu-l sesizez. mi-amintesc ca m-a trezit taica-miu de dimineata sa ma intrebe de nush ce curea...i-am raspuns ca am lasat cheia pe pervaz. mai tarziu de-atat, nimic.
lumea panicata, deschid 2 ziare, haos, zici c-au venit "ze germans". media-i merlin si face dintr-un cacat palat, servind la debusolarea populatiei ca un chelner iscusit. nu ma, n-a murit nimeni, n-au fost pagube, ati dat in mintea copiilor ca spiderman.
in dimineata asta am simtit usor aerul toamnei, scolii, muncii, frigului...ma uit in calendar si e tarziu rau, multi copilasi sunt deja la somn, eu ratacesc prin catacombe ca indiana jones; ca indiana jones ala vechi, fin'ca asta, ultimul, e pachete, praf, k ?
in fiecare zi-mi propun multe, dar fac pasi atat de marunti, incat prima rafala de ..fum ma aduce in punctul initial. vreau un lasou sa ma prind de reusite, dar dau numa' de boi; si astia te zguduie, exact ca un cutremur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu